10 клас
Шановні учні 10-А класу, карантин перервав наші навчальні заняття, тому ми займаємося дистанційно!
При роботі за комп'ютером дотримуйтесь
правил технік безпеки!
Натисни на картинку, щоб зареєструватися
Почитати про конкурс: клацни по картинці.
25.05.2020
ТЕМА: Захист індивідуальних та колективних проектів
18.05.2020
1. Надіслати виконані проекти на електронну адресу: rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
ТЕМА: Виконання індивідуальних та колективних проектів
1. Запишіть в зошит тему уроку.
2. Опрацюйте презентацію.
3. Оберіть тему проекту та виконайте його. Результат надішліть на електронну адресу: rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
1. Тема: Чи потрібен автомобілю водій?
Мета: дослідити вплив інформаційних технологій в автомобілебудуванні та перспективи побудови автомобіля, що буде рухатися без людини-водія.
2. Тема: Інформаційне суспільство – розвиток чи занепад?
Мета: з'ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
3. Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з'ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
4. Тема: Мої права в соціальних мережах.
Мета: дослідити особливості застосування законодавства про інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в соціальних мережах.
5. Тема: Фантастика та Інтернет.
Мета: дослідити виконання передбачень письменників-фантастів у засобах Інтернету.
6. Тема: Що мені загрожує в Інтернеті?
Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету.
7. Тема: Сервіси Інтернету: як ми їх використовуємо.
Мета: дослідити популярність сервісів Інтернету серед учнів 9-х класів і з'ясувати причини такої популярності.
8. Тема: Комп'ютер і здоров'я.
Мета: дослідити вплив сучасних комп'ютерів і різноманітних комп'ютерних гаджетів на здоров'я людини, з'ясувати засоби профілактики негативного впливу на здоров'я.
9. Тема: Сім разів вимір, а один раз відріж, або Навіщо потрібно моделювання?
Мета: дослідити роль моделювання в розвитку сучасних технологій.
10. Тема: Павутиння комп'ютерних мереж, або Як навчатися в Інтернеті.
Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для навчання учнів 9-х класів.
11. Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи.
Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 10-11-х класів школи для різних видів робіт з комп'ютером.
12. Тема: Я йду купувати комп'ютер.
Мета: дослідити, від чого залежить вибір нового комп'ютера, запропонувати на основі дослідження значення властивостей комп'ютера для домашньої роботи учня 10-го класу.
13. Тема: Сімейний архів: як зберегти пам'ять поколінь.
Мета: дослідити надійність засобів зберігання даних (за матеріалами комп'ютерних лабораторій і дослідників) і програмних засобів для надійного зберігання та відновлення даних.
14. Тема: Що презентує презентація?
Мета: дослідити засоби створення та опрацювання презентацій, зробити їх порівняння та визначити, для яких випадків їх краще створювати.
15. Тема: Публікації в школі.
Мета: дослідити, які публікації створюють учителі та учні в школі та які засоби для цього використовують. Запропонувати рекомендації щодо оптимального використання засобів створення публікації.
16. Тема: Векторна графіка в школі.
Мета: дослідити, для створення яких зображень у школі можуть використовуватися засоби векторної графіки.
2. Опрацюйте презентацію.
1. Тема: Чи потрібен автомобілю водій?
Мета: дослідити вплив інформаційних технологій в автомобілебудуванні та перспективи побудови автомобіля, що буде рухатися без людини-водія.
2. Тема: Інформаційне суспільство – розвиток чи занепад?
Мета: з'ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
3. Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з'ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
4. Тема: Мої права в соціальних мережах.
Мета: дослідити особливості застосування законодавства про інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в соціальних мережах.
5. Тема: Фантастика та Інтернет.
Мета: дослідити виконання передбачень письменників-фантастів у засобах Інтернету.
6. Тема: Що мені загрожує в Інтернеті?
Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету.
7. Тема: Сервіси Інтернету: як ми їх використовуємо.
Мета: дослідити популярність сервісів Інтернету серед учнів 9-х класів і з'ясувати причини такої популярності.
8. Тема: Комп'ютер і здоров'я.
Мета: дослідити вплив сучасних комп'ютерів і різноманітних комп'ютерних гаджетів на здоров'я людини, з'ясувати засоби профілактики негативного впливу на здоров'я.
9. Тема: Сім разів вимір, а один раз відріж, або Навіщо потрібно моделювання?
Мета: дослідити роль моделювання в розвитку сучасних технологій.
10. Тема: Павутиння комп'ютерних мереж, або Як навчатися в Інтернеті.
Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для навчання учнів 9-х класів.
11. Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи.
Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 10-11-х класів школи для різних видів робіт з комп'ютером.
12. Тема: Я йду купувати комп'ютер.
Мета: дослідити, від чого залежить вибір нового комп'ютера, запропонувати на основі дослідження значення властивостей комп'ютера для домашньої роботи учня 10-го класу.
13. Тема: Сімейний архів: як зберегти пам'ять поколінь.
Мета: дослідити надійність засобів зберігання даних (за матеріалами комп'ютерних лабораторій і дослідників) і програмних засобів для надійного зберігання та відновлення даних.
14. Тема: Що презентує презентація?
Мета: дослідити засоби створення та опрацювання презентацій, зробити їх порівняння та визначити, для яких випадків їх краще створювати.
15. Тема: Публікації в школі.
Мета: дослідити, які публікації створюють учителі та учні в школі та які засоби для цього використовують. Запропонувати рекомендації щодо оптимального використання засобів створення публікації.
16. Тема: Векторна графіка в школі.
Мета: дослідити, для створення яких зображень у школі можуть використовуватися засоби векторної графіки.
04.05.2020
ТЕМА: Практична робота "Маніпулювання електронними документами"
27.04.2020
1. Запишіть в зошит тему уроку.
2. Виконайте практичну роботу.
2. Виконайте практичну роботу.
- Відкрийте свій акаунт на сайті Google:
- Зайдіть на сервіс Документи Google.
- Створіть папку Моє рідне місто та відкрийте до неї загальний доступ усім користувачам.
- Знайдіть в Інтернеті зображення цікавих місць вашої місцевості та завантажте їх у створену папку.
- Створіть в окремому документі список посилань на веб-ресурси, звідки було використано зображення, і розмістіть документ у створеній раніше папці.
- Підготуйте вісім слайдів презентації про ваш населений пункт і збережіть в папці "Моє рідне місто".
4. Відкрийте доступ до папки за посиланням. Посилання надішліть на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
ТЕМА: Передавання та зберігання електронних документів. Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс
1. Опрацювати презентацію.
2. Виконати вправу https://learningapps.org/display?v=pwsy29wvk19.
3. Знайти інформацію і записати в зошит, яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google.
4. Зробити фото або скрін екрана з виконаною вправою та фото сторінок зошита надіслати на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
3. Знайти інформацію і записати в зошит, яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google.
4. Зробити фото або скрін екрана з виконаною вправою та фото сторінок зошита надіслати на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
13.04.2020
ТЕМА: Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа ОCR-технології для розпізнавання паперових документів
1. Опрацювати документ. Записати в зошит тему уроку та означення.
2. Виконати вправу https://learningapps.org/display?v=pr34c4owk19. Зробити фото або скрін екрана з виконаною вправою та надіслати на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
06.04.2020
ТЕМА: Електронний документ, його ознаки
та правовий статус. Електронний документообіг.
Електронний цифровий підпис
та правовий статус. Електронний документообіг.
Електронний цифровий підпис
1. Опрацювати презентацію. Записати в зошит тему уроку та означення.
2. Виконати вправу за посиланням
https://learningapps.org/display?v=pcuw7sbtt19.
Завершену вправу сфотографувати або зробити скріншот.
3. Підготувати інформацію та створити презентацію про ОCR-технології.
4. Презентацію та фото виконаної вправи надіслати на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
30.03.2020
«Створення та пересилання документів»
1. Створіть у текстовому процесорі (MS Word, Google Документ, OpenOfficeWriter) документ.
2. Збережіть його, надавши йому ім'я, - своє прізвище.
3. В даному документі напишіть невеличке есе "Моя майбутня професія"
4. Надішліть створений вами документ на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
16.03.2020
ТЕМА: Засоби створення, зберігання, обробки,
копіювання і транспортування документів та інформації.
Види систем обробки текстів.
Комунікаційні технології
1. Опрацювати презентацію. Записати в зошит тему уроку та означення.
2. Створити презентацію на одну з тем:
- «Засоби копіювання і розмноження документів»
- «Засоби обробки документів»
- «Засоби транспортування документів».
Матеріали та малюнки знайти в мережі Інтернет. Презентацію надіслати на електронну пошту rezultatiuchniv.sch8@gmail.com. У темі листа вкажіть прізвище, клас та предмет (інформатика).
Немає коментарів:
Дописати коментар